Referendum 2012

luni, 30 iulie 2012
Intram direct in paine.
NU l-am ales eu pe Base ca presedinte (nu m-am prezentat la vot ... am lasat majoritatea sa decida, pentru ca ei aveau sa "traiasca" cu el, nu eu). In schimb ieri m-am prezentat la vot sa sustin parerea parintilor mei.


Ne-am prezentat la consulatul din Oslo pe la 11-12. Ne intampina de la poarta un nene scarbit de viata, nici macar nu ne raspunde la salut, si ne opreste inainte sa intram. Cica mai e cineva inauntru si sa asteptam afara. Ies oamenii si intram noi (afara mai erau 4 barbati). Dam buletinele (aveam si pasapoartele la noi dar nu am vrut sa puna stampila de vot pe ele) si intram in cabina pe rand, desi erau 2 cabine :)). M-am uitat "in condica" unde ne treceau datele si eram nr. 27 si 28, pe semne lumea nu prea a venit la vot.
Dupa "minunata experienta in care sufletul meu era bucuros ca si-a facut datoria" (nici eu nu ma cred :))), am fost intr-un parc din Oslo. Recunosc ca daca vremea era nasoala, nu ieseam din casa. Am spus ca daca este frumos, mergem la vot si apoi in parc. Zis si facut :D.

Deci oameni buni, sunteti multumiti de rezultat?
"Sa traiti bine!"

8 comentarii:

{ Micky } at: 30 iulie 2012 la 10:24 spunea...

pe mine nu inceteaza sa ma surprinda ca desi traim intr o tara in care lumea de obicei are 7 ani de acasa tot tarani ramanem (exact acelasi tip de portar am vazut si eu in Franta)

{ Lizovi } at: 19 august 2012 la 11:57 spunea...

Asa e si in Italia. Zici ca ar fi rude...si nu doar portarul, majoritatea persoanelor care lucreaza in consulat.

{ aparate dentare } at: 30 octombrie 2012 la 13:26 spunea...

nici la noi nu este diferit...

{ implant dentar } at: 19 noiembrie 2012 la 14:04 spunea...

Din pacate eu am fost chiar in comisie si am avut o lista impresionanta de 1700 de persoane din care au ajuns la vot maxim 20, dar nu aceasta a fost problema. Ceace nu am inteles eu a fost faptul ca pe accea lista 1300 de persoane poate si mai mult aveau acceasi adresa, deci cum sa nu traiesti bine ca sa zic asa.
Mai mult de atat nu vreau sa comentez !!

{ extensii microring } at: 21 noiembrie 2012 la 11:30 spunea...

Da foarte interesant dar degeaba ne agitam noi ca o sa iasa cine are bani mai multi sau este mai smecher ca sa zic asa.

{ imprimanta hp } at: 5 decembrie 2012 la 09:58 spunea...

Foarte tare acum pe data de 9 or sa fie alte alegeri ..

Anonim at: 10 decembrie 2012 la 00:37 spunea...

Buna, Mihaela! Sper ca nu ai renuntat la blog; de la referendum nu ne-ai mai dat nici o veste...
Pur intamplator ultima ta postare a fost de Referendum iar eu ti-am decoperit blogul asta seara 9 Decembrie ( google : emigrare norvegia) cand au fost alte alegeri, chiar daca este oarecum aceeasi mancare de peste; dar cu noii pesti cred ca tarisoara noastra o va lua rau de tot la vale...
Am citit tot ce ai postat in doar cateva ore; eu zic sa dai curs invitatiei facuta de domnul care vrea sa publice cartea despre viata emigrantilor...
Vreau sa plec din tara nu neaparat dupa nevoia de bani ci datorita faptului ca vreau sa traiesc intr-o tara civilizata,unde copilul meu are perspective mai bune decat in Ro.Dupa analiza facuta de mine, aceasta tara ar fi No; pt ca lucrez in domeniul maritim, as fi interesat sa ajung in Bergen sau Stavanger, cele 2 porturi oil&gas ale Norvegiei.Problema e ca nu am nici o cunostinta in No,toate informatiile mele sunt de pe net si nu stiu foarte clar ce pasi trebuiesc urmati: cum si cand sa inchiriez locuinta,cum sa aplic pt formularele de sedere,etc,etc;
In concluzie as avea nevoie de informatii de acest tip, informatii f folositoare ,zic eu, pt inceputul unui astfel de drum...
Astept raspunsul pe blog, in limita timpului tau disponibil!
Cu drag pt familia ta
Sailor
Multa bafta!

{ aparate dentare } at: 10 decembrie 2012 la 09:54 spunea...

Foarte tare...

Trimiteți un comentariu