Un sfat ...

joi, 5 aprilie 2012

Un sfat pentru toti cei care vor sa emigreze intr-o tara in care nu au prieteni sau familie si a carei limba si cultura nu o inteleg: Daca sti ca nu faci fata singuratatii gandeste-te mai bine incotro o apuci. Treaba asta nu e pentru toata lumea.
Asta doar in cazul in care aveti mai multe optiuni. Daca sunteti in situatia mea (adica nu ai de unde alege), atunci va plangeti singuratatea in timp ce restul familiei doarme. Incercati sa va prefaceti ca totul este ok, ca doar nu vreti sa ii indispuneti cu starea voastra si panditi un moment in care va puteti manifesta in voie.
Da, viata e mai buna, dar asta nu inseamna ca totul e roz si ca ce "noroc pe capul meu" ca am ajuns aici.
Nu vreau sa ma intorc in Ro (ca sunt sigura ca ar vrea cineva sa ma sfatuiasca astfel), dar am dreptul sa ma plang si sa-mi plang singuratatea ca nu degeaba mi-am facut blog.
Maria, vezi ca "norul" a ajuns din Rosia tocmai la mine.


15 comentarii:

{ Delia Modrea } at: 5 aprilie 2012 la 16:17 spunea...

Piciule, te imbratisez cu drag si capul sus!

{ Monica } at: 5 aprilie 2012 la 16:38 spunea...

Da, te inteleg perfect. Eu am rezistat 4 luni si nici nu aveam probleme cu limba. Emigrarea nu e de mine, insa voi deja aveti experienta mai multa. O sa fie bine, plimbati-va mult in timpul liber, incercati sa vedeti cat mai mult si sa cunoasteti oamenii mai bine. Big hug!

{ Simona B } at: 5 aprilie 2012 la 20:27 spunea...

din pacate exista vorba aia care spune ca nu le poti avea pe toate :(

{ mamuska } at: 5 aprilie 2012 la 20:33 spunea...

Pici, capul sus, fii puternica asa cum te stim!!! Cu siguranta timpul va indrepta lucrurile si vei fii din nou langa cei carora le simti lipsa si care cu siguranta stiu cum te simti/prin ce treci, chiar daca tu incerci sa le ascunzi asta...te imbratisez tare, tare de tot si te pup cu drag!!

{ Thea Mihaela } at: 5 aprilie 2012 la 21:06 spunea...

Multumesc pentru incurajari. Va pup pe toate

{ Alipety } at: 10 aprilie 2012 la 19:06 spunea...

ah, abia azi am vazut ca ai mai scris pe blog. ma bucur ca ti-a mers bine cu jobul si cu mutarea, ma bucur sincer pentru voi! felicitari!
ai dreptate cu singuratatea printre straini, dar gandeste-te ca ati realizat multe. tot raul spre bine!
si in Spania tocmai ce s-au terminat sarbatorile Pascale. de joi pana luni inclusiv, totul inchis. pacat de vremea proasta, nu s-a putut face nici macar o plimbare. pentru Pastele ortodox nu gasesc nici eu aici vopsea de oua...ma gandeam si eu tot la ceapa rosie :)
mult succes in continuare!

{ Thea Mihaela } at: 11 aprilie 2012 la 08:24 spunea...

Multam Alipety. Am prins cat de cat vreme ok (acum ploua de luni) si am fost in 2 zile prin recunoastere :)). Chiar mi-a placut in vacanta asta :P. De Pasti am avut 2 invitati, colegi de munca: o tipa din Franta si un tip din Liban. Am zis ca daca tot sunt singurei sa ne alungam singuratatea impreuna. M-a cam scos individul din sarite, dar a fost fun.
Sa pui multa ceapa pentru vopsit ca ce am facut noi acum 2 ani arata a oua murdare.

ratatul ratatilor at: 11 aprilie 2012 la 19:36 spunea...

romania este cea mai inapoiata tara din uniunea europeana, suntem o natie de ratati

{ Thea Mihaela } at: 12 aprilie 2012 la 09:38 spunea...

Daca tu te consideri asa este problema ta, dar generalizarea nu isi are rostul.
Nu te simti implinit in Ro, pleci!

ratatul ratatilor at: 25 aprilie 2012 la 16:08 spunea...

suntem o generatie de sacrificati, guvernele postdecembriste ne-au folosit pe post de cobai pentru a-si realiza interesele de partid si personale

{ George } at: 19 august 2012 la 21:46 spunea...

Buna ziua,
Va scriu intrucat scriu o carte cu si despre romanii emigrati sau reintorsi in tara si am citit blogul Dvs. si imi place foarte mult cum scrieti.
As dori sa includ povestea Dvs in cartea mea, avand in vedere ca va fi un efort colectiv scrierea ei, prin introducerea a mai multor povesti.
Cartea as dori sa o punem in vanzare atat in forma tiparita cat si online, iar toate castigurile sa le folosim pentru o cauza aleasa prin vot impreuna cu toti participantii (ex: ajutorarea copiilor ce sunt ramasi singuri cu parinti plecati din tara, ajutorarea copiilor pentru a putea facilita accesul la invatamant, etc...)
Momentan ma aflu in un stadiu incipient, abia am inceput sa caut colaboratori. Am inceput sa scriu si pe un blog, sauRomania.blogspot.com
Daca sunteti interesata astept un mesaj de la Dvs.
Va multumesc pentru timpul acordat,
George Panica

{ fier forjat } at: 19 octombrie 2012 la 12:59 spunea...

nu suntem o natie de ratati doar ca este mult mai greu sa te afirmi aici

{ Secretele Sistemului } at: 25 octombrie 2012 la 00:57 spunea...

Buna Mihaela. As vrea sa te intreb daca te pot contacta undeva unde sa imi spui mai multe despre cum e in Norvegia. Eu sunt student si in vara o sa termin si as vrea sa emigrez in Norvegia si as vrea sa stiu mai multe despre cum e viata in acolo..Cauta-ma pe facebook Chirpac Silviu .Multumesc!

{ Thea Mihaela } at: 1 noiembrie 2012 la 18:47 spunea...

Buna Silviu. Momentan sunt in pauza de Facebook :)). Uite aici blogul unei tipe care te poate ajuta http://innorvegia.org/ro.

Anonim at: 10 decembrie 2012 la 00:14 spunea...

Buna,Mihaela; am ajuns si la acest capitol....
PS Hai sa nu ma mai numesc Silviu ,cel cu doi plus una si de acum incolo sa fiu " Sailor"; asta ca sa nu ma suprapun cu Silviu,studentul...
De cand ai postat tu " Un sfat"... atrecut ceva timp; cu siguranta ai trecut peste momentele de dor,cu siguranta au fost si momente frumoase de atunci,poate iar a revenit dorul de ce ati lasat in tara insa nu neglija faptul ca acum ai un job respectabil si sunteti integrati intr-unul din cele mai democratice sisteme din lume...Si nu in ultimul rand, trebuie sa va ganditi pt viitorul celui mic...Nu?!

Sailor

Trimiteți un comentariu