Vacanta de Pasti

luni, 2 aprilie 2012
Dupa cum probabil nu multa lume stie (eu printre ei :D ... am google-it ca sa nu spun prostii), in Norvegia religia este evanghelica luterana, dar a inceput sa se converteasca la crestinism acum 1000 de ani.
Asadar saptamana aceasta este Pastele, si inca de vineri lumea si-a luat la revedre, a urat toate cele bune si a plecat in concediu.
In departamentul unde lucrez nu sunt prezenti mai mult de 10 oameni: 4 norvegieni (un proaspat tatic de 2 sapt, altul in devenire in 2 luni si o tipa insarcinata in 6-7 luni - deci nu pot calatori + doamna de la receptie) si restul emigranti :)).
Cantina este inchisa saptamana asta, asa ca am venit cu pachetelul la mine. Cel mai rau este ca nu mai este nici un superior care sa treaca pe la angajati sa vada daca muncesc sau nu, asa ca eu si cel putin inca un coleg surfam pe net.
Scolile sunt in vacanta, asa ca sentimentul de "duminica", cum imi spunea cineva, a fost prezent de la prima ora cand autobuzul avea maxim 10 calatori.
Miercuri este ultima zi de lucru inainte de Pasti, pentru ca de joi si pana luni (inclusiv) TOTUL este inchis. Trebuie sa ne facem cumparaturile zilele astea pentru ca altfel o sa avem paine cu unt de sarbatori :P.
Prime de sarbatori nu am auzit sa se dea, dar am primit cadou un ou (de carton) plin cu dulciuri. Nu este desfacut (o sa i-l dau lui L. de Pasti).
Sper sa gasim vopsea de oua. De ce spun asta? Pentru ca in Danemarca nu am gasit si nu par atat de diferite religiile. Acum 2 ani nu am gasit pe nicaieri si am incercat sa coloram ouale fierbandu-le in apa cu ceapa rosie (mare "afacere" nu am facut, ouale aratau intr-un mare fel).
Asadar vacanta placuta si "Paste fericit!" tuturor celor care sarbatoresc saptamana asta.

1 comentarii:

Anonim at: 10 decembrie 2012 la 00:02 spunea...

Vad ca la capitolul acesta nu ti-a raspuns nimni; imi permit sa scriu eu, ultimul vostru admirator; sunteti o familie de admirat!!!
Stiti ce ati vrut de la viata si nu v-a fost frica sa luati viata in piept... In plus tu, ca femeie, ai foarte multa darzenie s curaj.
Si noi suntem doi plus una si vrem in modul cat mai serios sa plecam din tara spre Norvegia...Cel mai mult ne dorim lucrul acesta pt viitorul copilului insa mai avem mici chestiuni de rezolvat acasa.
Blogul tau este o mana cereasca pt mine,cu informatiile care le-ai postat...
Citesc in continuare!
Cu drag pt voi,
Silviu

Trimiteți un comentariu