Prima saptamana

sâmbătă, 9 iulie 2011
S-a inceiat si prima saptamana de munca.
Nu este greu si nu este nici mult (cu mentiunea sa nu ai inundatie gelakguling) , este doar o rutina al naibii de enervanta, dar mai enervant este programul (adica ora, si anume dupa 18). Este atat de aiurea sa pleci la munca atunci majoritatea se intorc la casele lor si petrec timp cu familiile. V. ajunge acasa la 16, iau eu cu L. la 16:15. Plec la munca la 17:30 si ma mai intorc pe la 20:30. Pe la 21 il bagam pe L. la somn si uite asa, adunat, petrec in jur de 2 ore cu el sigh. Am consolarea ca treaba asta n-o sa dureze decat 3 saptamani. Genul asta de program nu este pentru mine.

Acum sa spun si de inundatie.
Prima zi de munca, duminica, ma duc sa-mi fac treaba. Ma duc la subsol sa vad daca trebuie sa spal halatele (acolo au masina de spalat si vestiarele) si constat ca este plin de namol. Cu o zi inainte ploua torential toata ziua si n-au mai facut fata canalizarile si au refulat. Mi-am zis ca este un test, ca vor sa vada daca pot sa curat tot (test pe naiba, ca tot orasul fusese inundat). Si uite asa bodoganeam si injuram in prima zi de munca siul.

De atunci nu am mai avut atat de mult. Astept cu interes, NOT, urmatoarea inundatie.

3 comentarii:

{ Maria } at: 19 iulie 2011 la 12:38 spunea...

Naspa cu inundatia.... :(
In rest, ai dreptate, sunt doar 3 saptamani. Poate data viitoare gasesti ceva cu un program ok. Bafta!

{ Alipety } at: 16 septembrie 2011 la 11:59 spunea...

atat? nu ai mai scris nimic din iulie. am descoperit blogul tau acum 2 zile si azi l-am citit pe nerasuflate. astept cu interes si alte postari, despre viata de emigrant/imigrant. de ceva vreme visul meu era sa ma stabilesc in alta tara, undeva in Europa, Canada sau Noua Zeelanda. l-am prins si pe sot in visul meu, astfel ca luni in sir stateam pe forumuri si ne alegeam destinatia ideala. ne doream mult sa ajaungem in tarile nordice, pentru nivelul de viata, dar si pentru ca el si-ar fi gasit usor de munca in domeniul dorit. insa soarta a facut ca in noiembrie 2010 sa ajung in Spania si momentan aici ma aflu... desi inca mai visez la Danemarca sau Norvegia...dar nu stiu sincer daca as putea sa ma acomodez, limba este mult mai grea si ma ia groaza sa o iau acum de la capat. cine stie ce ne rezerva viitorul?!
iti doresc mult succes! astept cu nerabdare si alte impresii de acolo.

ps: La multi ani cu ceva intarziere! si eu cu sotul meu suntem raci, eu pe 28 iunie, el pe 6 iulie.

{ Thea Mihaela } at: 12 octombrie 2011 la 12:06 spunea...

am cam abandonat pentru ca nu am avut inspiratie :))

Trimiteți un comentariu