Ziulica mea de nastere

sâmbătă, 9 iulie 2011
1 iulie fuse si se duse, dar anul asta am facut o mica adunare pe 2 iulie (noi 3 + ei 3: Denisa, Petros si Noam) ... mereu m-am ofticat ca ziua mea cade in vacanta de vara si toti copii sunt plecati, dar ma gandeam ca odata cu trecerea anilor si terminarea scolii, lucrul asta nu ma va mai enerva ... ei bine, NU e asa (acum isi iau oamenii concediu si pleaca din oras sau chiar tara).

Am pregatit multe (nu doar eu, doar nu era sa las oaspetii flamanzi cu gatelile mele) si mai mult am stat la masa mancand (parca eram la nunta) ... am avut si tort: tiramisu :inlove: (multam V.) ... au mancat si piticii (L. a mancat ce am mancat si noi, cu exceptia tortului - el a avut o bucatica fara cafea si cacao - iar Noam a mancat spanac sengihnampakgigi)

"Copii" au plecat de la noi pe la ora 24, s-au facut valizele, iar la ora 4:30 erau la aeroport (vacanta in Turcia) ihikhik ... Ce-mi plac oamenii spontani.


Nu a fost petrecere (ca in tinerete gelakguling), dar ne-am simtit bine toti 6.

nu stiu cum sa modific scrisul din prima parte :blush:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu