Update despre interviu

luni, 31 octombrie 2011
Dupa acel interviu telefonic am comunicat cu nenea danez (care se vede cat de calma eram ca i-am retinut gresit numele jelir) prin mail.

In ziua in care am scris articolul, mai pe seara, am primit un mail de la el in care spunea ca vrea sa vada ce materii am studiat in facultate asa ca sa-i trimit o copie dupa foaia mea matricola. Ma intrebam: e de bine? e de rau? ... nu am super note (desi 8 din 10 semestre am luat bursa encem), dar sper sa fie suficient cat sa nu ma scoata din calcule.
Eu mailul l-am citit abia joi, asa ca am alergat (biciclat gelakguling, dar suna mai dramatic alergat) pana la fina pentru ca ea are scanner si eu am toate documentele in original si atat sembah. Norocul meu este ca am gandit treaba de cand am plecat din Romania si mi-am tradus (legalizat) toate diplomele care nu erau in engleza (intamplarea face ca foaia matricola sa fie in engleza sengihnampakgigi).
Pe drum imi ziceam ca pot sa visez, nu? Ajunsa la fina (casa fara proprietari, dar eu am cheia) dai si cauta cablurile de la imprimanta/scanner. Le-am gasit dupa o tura mica de nervi, am mufat-o la laptop, am scanat 7 pagini (cate am putut studia in 5 ani gile) si apoi am vazut ca moare bateria la laptop. Alta tura de nervi ca nu gaseam incarcatorul. Era la vedere, dar eu nu-l vedeam nerd. Plina de nervi (ca era deja ora 14 si eu vroiam sa trimit mailul pana se termina programul lor de munca) dau sa intru pe mail si vad ca nu e net tension. Norocul meu ca si-a revenit dupa ce am dat un restart la laptop, si la 14:30 mailul era trimis. EVRICA celebrategelakguling
In aceeasi seara primesc mail de la Hans (asa il cheama pe danez malu) in care imi spune ca se uita peste foaia mea matricola si apoi o da mai departe (in prima faza intelesesem ca vedem mai departe, dar nu prea are sens sengihnampakgigi). Ca o sa fie aici in DK (vineri), ca luni si marti o sa aibe ceva intalniri (nu am idee daca aici sau in Norvegia) si ca o sa dureze putin pana aud de la ei (pozitiv sau negativ) gigitjari. Initial am vrut sa-i scriu sa ne vedem (la un interviu) daca tot era in DK, dar nu am reusit sa formulez nimic care sa nu bata a intalnire angel, plus ca omul parea tare ocupat si nu am vrut sa il sufoc, asa ca am scris ca ii multumesc pentru promptitudine si ca sper sa am un raspus pozitiv de la el sengihnampakgigi.

Acum e luni si nici un raspuns gigitjari, dar presupun ca pana miercuri nici nu o sa aud de la el la ce program are.

edit: se pare ca am primit veste azi (marti) .... ma cheama la interviu in Norvegia .... am niste emotii (pana atunci nu cred c-o sa pot dormi)

1 comentarii:

anca at: 31 octombrie 2011 la 11:21 spunea...

Mie mi se pare ca este chiar interesat asa ca eu zic ca ai sanse foarte mari.
iti tin pumnii in continuare si te astept cu vesti foarte bune.

Trimiteți un comentariu