10 ani

vineri, 17 ianuarie 2020
Indata 10 ani ⏳, mai exact pe 16 martie se fac 10 ani de cand am pus piciorul, cu gandul de a ramane (nu in vizita), pe meleaguri scandinave.
Tematori, dar dornici de reusita. Atat de dornici ca am refuzat din start sa ne gandim ca nu o sa ne descurcam si ca o sa trebuiasca sa ne intoarcem in Romania.

Inca mai am actul de identitate din Danemarca (al meu si a lui L.) 😊. Nici o clipa nu am crezut ca la nici 2 ani de la plecare o sa ne mutam iar. Nu regret nimic, nici mutarea in Danemarca si nici mutarea in Norvegia. De ce as face-o? Sunt cine sunt datorita experintelor traite si alegerilor facute. Sunt mandra de mine si incerc sa fiu impacata cu actuala EU.
Actuala EU nu prea mai seamana cu EU din trecut, dar incapatanarea de reusita a ramas. Actuala EU este mai directa, mai distanta, iar actuala EU a facut pasul spre cunoasterea, acceptarea si depasirea "elefantului din camera" numit depresie.
Putini pot trai (pana se adapteaza) in diaspora fara sa fii trecut prin cateva episoade de depresie. Unii trec usor si/sau fara ajutor peste, iar pe altii ii devoreaza. Inca e un subiect tabu depresia si nu ar trebui sa mai fie. Nu in "zilele noastre"!

10 ani, 2 copii (unul avea 7 luni in momentul zero 😂) si casa noastra. Incerc sa-mi dau seama daca "la casa mea" a aparut sentimentul de "acasa". Sentiment ce l-am pierdut dupa ce m-am mutat de la casa parinteasca, acum 13 ani. L-am cautat mult timp, am tanjit dupa el. Poate ar trebui sa nu-l mai caut pe cel din copilarie si sa-l accept pe cel de acum. Posibil sa fii aparut sentimentul si eu sa nu-l recunosc?

10 ani in care ne-am plans si ne-am ascuns, in acelasi timp, frustrarile si tristetile. Nici V. si nici relatia noastra nu mai este cea de acum 10 ani. Ne-am sustinut. Ne-am incurajat. Ne-am criticat. Ne-am descoperit si redescoperit. Am crescut impreuna. Imi place sa cred ca am crescut in aceeasi directie 💕.

Altul ar fii fost drumul nostru fara noroc (pentru ca am avut noroc) si mai ales fara ajutorul Denisei si Mihaelei in Danemarca. Ajutor administrativ, financiar si moral. Va pup fetelor si va iubesc! 💓
Cole, you know 💗

Sa vedem ce ne rezerva urmatorii 10 ani 😎😇

3 comentarii:

{ COLE } at: 17 ianuarie 2020 la 11:42 spunea...

Știu ��❤️��.
Pe 7 iulie se fac pentru mine 11 ani de Danemarca. Și eu am trecut prin transformări...personale,profesionale,fizice. Nici eu nu regret că am ales Danemarca ca noua mea casă.... Un singur lucru ma întristează, faptul ca ne vedem rar. Avem propriile noastre familii, iar băieții noștri nu ajung să crească împreună, să se cunoască ��. Noi ne-am schimbat mult...nu ne cunoaștem așa cum suntem azi ��. Asta este o altă parte tristă a vieții trăită în străinătate.
Sunt și multe părți bune ��, altfel nu rămâneam aici ��.
Te pup și te iubesc, indiferent de schimbările suferite de amândouă ��❤️��

{ Thea Mihaela } at: 17 ianuarie 2020 la 12:11 spunea...

10-11 ani nu-s de ici de colo. Am trait departe una de cealalta, fiecare infruntandu-si proprii balauri. Ne-am schimbat amandoua si asta e realitatea. Te iubesc no matter what :*

Anonim at: 18 ianuarie 2020 la 01:37 spunea...

❤❤❤❤❤love you all
Ana

Trimiteți un comentariu